دستاوردهای بانوان تربت‌جامی در قالب نمایشگاه دسترنج مهر/میزخدمت بسیج ادارات در حاشیه این نمایشگاه+تصاویر و فیلم

همزمان با دهه امامت و ولایت؛ نمایشگاه دستاوردهای بانوان تربت جامی با عنوان "دسترنج مهر" بامعرفی محصولات تولیدی بانوان این شهرستان در قرارگاه فرهنگی مصلی الغدیر برپا شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۹۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام، مشاور بانوان و دبیر کمیته بانوان فرمانداری گفت: این نمایشگاه با معرفی محصولات و تولیدات روستایی ،حمایت از مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین ،برگزاری جشن های جذاب دهه ولایت بعد از نماز مغرب و عشاء،کافه کارآفرینی(آموزش و مشاوره و تجربه نگاری) همه روزه ساعت ۱۷در مصلی الغدیر این شهرستان دایر می باشد.

دلشادی افزود: در این نمایشگاه با طرح آموزش دوخت چادر رایگان ،عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار،کارگاه های مهارت های زندگی و برنامه متنوع در راستای خدمت به  بانوان و تحقق شعار سال اجرا می گردد.

کد ویدیو

فریبا دلشادی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه میز خدمت ادارات کارو تعاون ،صنعت و معدن ،جهاد کشاورزی ،کمیته امداد امام راحل و همکاری مرکز مشاوره همیاران کار آفرین درمحل مصلی الغدیر با استقبال بسیار خوب بانوان آفرین وتولید کنندگان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های بصیرتی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رویکرد جهاد تبیین و چله خدمت به همت کمیته بانوان فرمانداری وکارگروه اشتغال شهرستان برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار