خبرهای داغ:

انتخابات فرصتی طلایی است که قدرت مردم ایران را به رخ جهانیان بکشیم

با حضور فرمانده سپاه ونماینده ولی فقیه در شهرستان، مسئولین و دبیران، قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۵۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور فرمانده سپاه ونماینده ولی فقیه در شهرستان، مسئولین و دبیران، قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی، فرمانده سپاه قیروکارزین در این نشست اظهار داشت: انتخابات فرصتی طلایی است که ما قدرت مردم ایران را به رخ جهانیان بکشیم،مساله حضور درانتخابات مقوله ای بسیار مهم واز نظر علما ومراجع واجب است.

رضایی ادامه داد: در وهله بعد، انتخاب فردی که بتواند مثل شهید رئیسی در زمینه خدمت به مردم حماسه آفرینی کند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.بیایید مانند کسانی که کشور ایران را۲۰سال عقب انداختند انتخاب نکنیم.

فرمانده سپاه قیروکارزین افزود: ما نیاز به فردی داریم که امید آفرینی را در ادامه راه شهید رئیسی در جامعه زنده نگه دارد ،کسی که در جهت پیشبرد کشور سر از پا نشناسد.

حجت الاسلام حسین حلفی، نماینده ولی فقیه در سپاه قیروکارزین هم در ادامه، ضمن تشریح اهمیت ایران در منطقه وجهان اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب ،بیش از یک دهه قبل موضوع پیچ تاریخی را عنوان کردند و اینکه تاریخ به نفع اسلام ونیروهای مقاومت در حال تغییر است.

وی افزود: سالها بعد نیز برژینسکی ،نظریه پرداز آمریکایی،به آن اذعان کرد وگفت پرچم این پیچ تاریخی را امام خمینی ره وآیت الله خامنه ای قبلا نصب کرده اند،حال که می‌بینیم دشمنان اینطور ذلیلانه به قدرت ما پی برده اند ما نیز با قدرت پیش برویم وبا شرکت در انتخابات فردی اصلح وهمراه نظام ورهبری انتخاب و کنیم.

مسلم رحیمی، فرماندار شهرستان هم در ادامه، در تایید مطالب ارائه شده اظهار داشت: شما مسئولین ادارات نقش بزرگی در رضایتمندی جامعه دارید اگر خدای ناکرده کوتاهی نمایید بدبینی جامعه را فرا می گیرد،در این فرصت باقیمانده تا انتخابات با برگزاری میزهای خدمت ،صداقت و خدمتگذاری خود را به مردم نشان دهید.

رحیمی تصریح کرد: همه ادارات می بایست یک نشست جهاد تبیین در اداره خود برگزار نمایند تا همه کارمندان توجیه شوند وتشویق گردند پای صندوقهای رای حاضر شوند وان شاالله فردی خدمتگذار وولایی را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار