زمینه حضور حداکثری مردم را با جهاد تبیین فراهم کنیم

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار گفت: باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۹۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار حجت الاسلام محمد قناد در جلسه قرارگاه جهاد تبیین در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره بهزیستی رشتخوار در جمع مددجویان این اداره، اظهار کرد: بعد از حادثه دلخراش شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان دولت طبق قانون اساسی  مجبور شد در هشتم تیرماه انتخابات زودهنگام برگزار کند.

وی افزود: مردم باید حماسه مراسم تشییع شهید رئیسی بزرگوار را با حضور پرشور در انتخابات تکمیل کنند که خاری در چشم دشمنان و سبب یأس و ناامیدی آنها باشد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.

 قناد افزود: سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی بر لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به فضل خدا و به برکت زحمات آیت‌الله رئیسی در دنیا جایگاهی همراه با اقتدار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار