خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

رئیس جمهور باید همانند شهید رئیسی، دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد/کشور های غربی دوست ندارند مردم پشتیبان نظام و ولایت باشند

حجت الاسلام قاسم پور: پایین‌ترین مسئولیت در کشور شورای روستا و بالاترین آن ریاست جمهوری توسط مردم و از طریق انتخابات مشخص می‌شود و این را آمریکا و کشورهای غربی نمی‌خواهند چون دوست ندارند مردم پشتیبان نظام باشند
کد خبر: ۹۶۱۰۹۲۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

رئیس جمهور باید همانند شهید رئیسی، دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد/کشور های غربی دوست ندارند مردم پشتیبان نظام و ولایت باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در نشست جهاد تبیین کارکنان بنیاد مسکن شهرستان عنوان کرد: برترین عبادت خدمت به خلق است و فلسفه ذاتی بنیاد مسکن خدمت به مردم می‌باشد.

وی شهید رئیسی را سرباز واقعی ولایت دانست و افزود: شهید رئیسی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای خدمت به مردم کار کرد و اکثر مجموعه ایشان نیز از این روحیه برخوردار هستند.

قاسم پور با ولایت بودن را عامل اقتدار و پیشرفت کشور قلمداد کرد و بیان نمود: طبق اذعان دشمنان انقلاب اسلامی، تا زمانی که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در راس ایران نشسته است این کشور شکست ناپذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس با تمام کاستی‌ها و تحریم‌ها، کشور جنگ را با کمک مردم اداره کرد و این به خاطر ولایت پذیری و اتحاد مردم بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان گفت: دوران دو قطبی بودن، دورانی که دیگران برای ایران تصمیم بگیرند و دوران عوام فریبی گذشته است و این را شهدا و امام شهدا به ما آموختند.

قاسم پور هدف اصلی دشمنان را فاصله گرفتن مردم از ولایت و رهبری عنوان کرد و بیان داشت: پایین‌ترین مسئولیت در کشور که شورای روستا می باشد تا بالاترین آن که ریاست جمهوری است توسط مردم و از طریق انتخابات مشخص می‌شوند و این را آمریکا و کشورهای غربی نمی‌خواهند چون دوست ندارند مردم پشتیبان نظام باشند.

وی در پایان ضمن اشاره به انتخابات ۱۵ تیرماه، مشارکت حداکثری در انتخابات را عامل خنثی سازی فتنه دشمنان دانست و خاطرنشان نمود: مردم ولایت مدار و شهید پرور با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب نمایند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی بوده و با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار