معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج برگزار شد

زنجان- معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۵۰
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۸

 

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج زنجان سرهنگ محسن احمدی تبار در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر اظهار داشت: یکی از افتخارات استان زنجان این است که شروع جشنواره از استان زنجان آغاز شده است.

وی گفت: در استان زنجان آمادگی بسیار خوبی در تولید سرود و تشکیل گروه‌ سرود وجود دارد که در این زمینه در سال گذشته ۹۰ اثر در جشنواره دوره اول شرکت کردند و امسال با رشد ۱۲۰ درصدی مواجه بودیم.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۱۸۰ اثر داوری شد که ۳۴ اثر برتر انتخاب شدند و ۱۳ اثر به مرحله اجرای حضوری راه پیدا کردند و از بین آنها پنج اثر برتر شناخته شد.

وی افزود: این پنج اثر علاوه بر اجرا در سطح شهر با هماهنگی صدا و سیما برای اجرای زنده در برنامه گجه لر حضور پیدا کردند تا یک اثر به انتخاب مردم به مرحله بعد راه پیدا کند.

سرهنگ احمدی تبار با بیان اینکه سه اثر به مرحله کشوری راه پیدار خواهند کرد گفت: یکی از این سرودها با رای داوران، دیگری رای مردمی ، و یکی از سرودها نیز به عنوان اثر فاخر به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

وی در پایان افزود: از همه ارگانها و سازمانها که همکاری لازم را برای برگزاری این جشنواره داشتند تقدیر تشکر می‌کنم.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار