نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخابات در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر برگزار شد.

به همت بسیج جامعه پزشکی جهت کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان دره شهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه دره شهر، نشست روشنگری و بصیرت افزایی در محل سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۳۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر، با حضور فرمانده سپاه ناحیه دره شهر، نشست روشنگری و بصیرت افزایی به همت بسیج جامعه پزشکی جهت کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان دره شهر در محل سالن کنفرانس شبکه برگزار شد.

در ابتدای این نشست «دکتر بهزاد اصل مرز» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری، به گوشی ای از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات پرداخت اعلام کرد مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در کمک به اجرای انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد. 

در ادامه این نشست «سرهنگ حسین پورمحمدی» فرمانده سپاه ناحیه دره شهر، ضمن تقدیر از حضور مردم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما راه نجات را به دنیا نشان داد.

«حسین پورمحمدی» عنوان کرد: در گذشته ما به بسیاری از کشورها وابسته بودیم ولی اکنون به برکت امام راحل(ره)، رهنمودهای مقام عظمای ولایت و انقلاب اسلامی ایران، این وابستگی نه تنها وجود ندارد بلکه بسیاری از کشورهای دنیا وابسته به کشور عزیزمان ایران هستند.

 «پورمحمدی» با گریزی به تلاش و مجاهدت کادر سلامت در زمان بیماری کرونا تصریح کرد: تلاش و مجاهدت کادر سلامت در مقابله و درمان بیماری کرونا با اتکا به توان، دانش و پتانسیل ملی در تمام دنیا بی نظیر بود و مردم این ایثارگری شما که منجر به شهادت همکاران شما در کشور شد را نه تنها فراموش نکرده اند بلکه قدر می نهند.

 وی افزود: در حوزه سلامت ما رشد فزاینده ای داشته ایم حتی این رشد را به دیگر کشورها کشانده ایم.

 «فرمانده سپاه ناحیه دره شهر» نقش مردم در امنیت پایدار را نقشی اساسی و کوثر توصیف کرد و اذعان کرد: هروقت و هرجا مردم حضور داشتند و پای کار بودند موفقیت حاصل شده است، مردم باوری یعنی مردم در تمام حوزه ها می توانند کمک دهنده باشند کما اینکه در مواقع بحران مانند سیل، زلزله و...با حضور جهادی و بدون چشمداشت مسیر خدمت را تسهیل کردند.

 «پورمحمدی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت گفت: خدمات دولت شهید رئیسی در طی سه سال ماندگار و ستودنی است همانند درمان رایگان کودکان زیر ۷سال، ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار