آغاز شمارش آرا در خراسان رضوی

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی رای گیری در ساعت ۲۴ امشب، شمارش آرا در سه هزار و ۵۰۸ شعبه اخذ رای شهری این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۴۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس،  امیر فریدنیا اظهار کرد: اکنون درب شعب اخذ رای در همه شهرهای استان بسته شده اما اگر رای دهنده‌ای بیرون شعب باشد باید این افراد به داخل شعبه هدایت و رای گیری تا آخرین نفر انجام شود.

وی افزود: پیش از این ساعت ۲۲ رای گیری در شعب سیار و روستایی استان خراسان رضوی پایان یافته و شمارش آرا در این شعبه ها آغاز شده بود.

 دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت هشت صبح جمعه، ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شد.

تعداد شعب تدارک دیده شده برای برگزاری این دوره از انتخابات در ۳۴ شهرستان این استان، همانند دوره نخست چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اعلام شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان پیش‌بینی شده است.

مردم خراسان رضوی جمعه گذشته در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان استان های پرجمعیت کشور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار