خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت:

شهدا با خداوندمتعال معامله کردند

شهدا با خداوندمتعال معامله کردند
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: انسان باید خود را در راه خداوند و عبادت قرار دهد همچون شهدا که در راه خدا بودند و خود را به خداوند فروختند.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۲۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام به سخنرانی پرداخت. 

حجت الاسلام ماندگاری گفت: همه ما باید به آیات قرآن کریم توجه ویژه داشته باشیم همچنین باید آیه ۱۰ سوره ملک را به طور خاص مد نظر بگیریم زیرا به ما سفارش کرده به سخنان خداوند ،انبیا و اولیای گوش دهیم و در آن تعقل کنیم.

 

وی افزود: راه رسیدن به بهشت دقیق است و برای آنها که می خواهند رستگار شوند پر مشقت و کراهت دار است و انسان برای رسیدن به راه بهشت باید هزینه پرداخت کند.

 

ماندگاری اضافه کرد: راه بهشت هزينه هایی همچون جهاد و شهادت در راه خدا را به همراه دارد و انفاق کردن و خمس زکات پرداخت کردن هم یکی از راه های آن است.

 

امروزه اعمالی مثل بی بند باری و بی حجابی توسط بعضی از بانوان آنها را به راه جهنم می کشاند که دقیق نیست و با این اعمال افراد به خود ظلم می کنند و نباید انسان از رحمت خداوند سوءاستفاده کند باید سعی تلاش بر این باشد که حسن استفاده را از رحمت خداوند متعال داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار