خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

دشمن می‌خواهد سبک زندگی ما را تغییر دهد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان گفت: دشمن می‌خواهد از طریق رسانه و فضای مجازی سبک زندگی ما را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۳۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
دشمن می‌خواهد سبک زندگی ما را تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع خواهران بسیجی شرکت کننده در دوره آموزشی پادگان سیدالشهدا (ع) ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: به اوج رسیدن منکرات، باعث شد که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دست به قیام بزند.

وی ضمن برشمردن شرایط وجوب امر به معروف خاطرنشان کرد: یکی از این شرایط نداشتن مفسد برای آمر به معروف است، یعنی نباید از لحاظ جانی، مالی و حیثیتی ضرری برای او و دیگران داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: امام حسین (ع) با اینکه می‌دانستند خود و یاران باوفایشان در این راه به شهادت می‌رسند و اهل بیت ایشان به اسارت می‌روند، دست به قیام زدند.

وی عنوان کرد: امر به معروف دارای مراتب قلبی، زبانی، یدی و قانونی است ولی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به علت فراگیر شدن فساد در جامعه و سکوت مردم در برابر این فسادها، قیام کردند؛ در واقع خداوند اراده کرده بود که برای حفظ دین اسلام امام معصوم به مسلخ برود و خاندان او اسیر شوند تا بدین طریق دین احیا شود.

نجاری با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان گفت: دشمن می‌خواهد از طریق رسانه و فضای مجازی سبک زندگی ما را تغییر دهد تا ما نیز با گذشت زمان به آن عادت کنیم و هیچ عکس‌العملی نشان ندهیم.

 وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری (مد‌ّظلّه‌العالی) خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای غربی و اروپایی عنوان کرد: امروز ما وظیفه داریم جلوی فساد در جامعه را بگیریم و طبق فرمایشات معظم له در مسیر درست تاریخ قرار بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تاکید بر انجام فعالیت‌های موثر فرهنگی در جامعه افزود: ما باید دغدغه فرهنگی داشته باشیم و در این راه از شهدا یاری بخواهیم که در این صورت کارهای ما چند برابر نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار