خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛

گلستان در پیاده‌روی اربعین ۲۲ موکب برپا می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امسال استان گلستان،در پیاده‌روی اربعین حسینی با هدف خدمت به زائران، ، تعداد ۲۲ موکب در کربلا برپا می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۸۱
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
گلستان در پیاده‌روی اربعین ۲۲ موکب برپا می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدعلی مهاجر،عصر امروز در جلسه شورای اداری استان در گرگان اظهارکرد: ستاد اربعین استان گلستان فعال شده است و تاکنون ۲۲ موکب برای ارائه خدمات به زائرین در زمان پیاده‌روی اربعین برنامه‌ریزی شده است.
 
وی تصریح کرد: درسال گذشته، ستاد اربعین استان گلستان به دلیل ارائه برنامه‌های متنوع و پیگیری و اجرای مصوبات مناسب، رتبه برتر در کشور را کسب کرد و امید داریم امسال هم گلستان این رتبه را حفظ کند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همچنین برای دلدادگان حسینی جامانده از پیاده‌روی اربعین در استان گلستان، ۴۲ منطقه در سطح استان گلستان برای برپایی موکب پیش‌بینی شده است.
 
وی ادامه داد: امسال راهیان نور گلستان در قالب راهیان نور اقشار به منطقه عملیاتی شمال‌غرب و غرب کشور تا شهریورماه اعزام خواهند شد.
 
مهاجر گفت: اعضای بسیج عشایری، بسیج رسانه،بسیج فرهنگیان،بسیج هنرمندان،بسیج دانشجویان، بسیج حقوقدانان و بسیج مهندسین و کشاورزان از جمله اقشاری هستند که در قالب راهیان نور به منطقه عملیاتی اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار