خبرهای داغ:

از تهیه پوسترهای محرم تا نشست های روشنگری با محور حجاب در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از تهیه پوسترهای محرم و حجاب فاطمی همراه با نشست های روشنگری ویژه خواهران در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۷۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه عزای حسینی مراسم عزاداری همراه با سخنرانی با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) و هیئت ام البنین (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ویژه خواهران برگزار می شود.

سمیه ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم ضمن سیاه پوش کردن پایگاه و محله به همت کارگروه فرهنگی و خواهران بسیجی، مراسم عزاداری حسینی همراه با نشست های بصیرتی و روشتگری با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و محرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او افزود: همچنین به مناسبت هفته عفاف و حجاب و ماه محرم، نصب دست نوشته های مرتبط با حجاب و معرفی زنان موفق محجبه ایرانی در سطح جهان توسط گروه جهادی فرهنگی شهید ابراهیم هادی در مسجد انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: برپایی نشست تبیینی با موضوع حیا و عفاف و راه‌کارهای تقویت حیا در حلقه شهید مهدی اشرف با استقبال خوبی تشکیل شد.

ادهم با اشاره به آماده سازی پوسترهای محتوایی عفاف و حجاب توسط هنرمند بسیجی پایگاه گفت: برپایی دورهمی تبیینی با موضوع ضرورت حجاب از نگاه آیات قرآن با حضور طلبه بسیجی در جمع متربیان حلقه شهید ابراهیمی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار