ضرورت توجه بهزیستی و تامین اجتماعی به ارتقاء سطح خدمات و ارائه آموزش های لازم

فرمانده چناران گفت: مدیران بهزیستی و تامین اجتماعی با ارتقاء سطح خدمات و ارائه آموزش های لازم به جامعه هدف، بسترهای لازم را برای کاهش حضور مراجعه کنندگان به ادارات فراهم کنند.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۲۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین‌ اجتماعی در نشست و دیدار روسا و پرسنل بهزیستی و تأمین اجتماعی در محل فرمانداری از ارائه خدمات مطلوب بهزیستی و تأمین اجتماعی به مردم خبر داد و بیان کرد: با توجه به تعداد قابل توجه ساکنین تحت پوشش تأمین اجتماعی و حمایت بهزیستی از تعداد ۹۶۰۰ نفر در سطح شهرستان، رسیدگی به درخواست های مردمی امری مهم و ضروری است.

وی افزود: مدیران مربوطه با ارتقاء سطح خدمات و ارائه آموزش های لازم به جامعه هدف، بسترهای لازم برای کاهش حضور مراجعه کنندگان به ادارات را فراهم نموده و با افزایش خدمات غیرحضوری و تکریم ارباب رجوع خدمات موثرتری برای مردم فراهم آورند.

مدیران ادارات تأمین اجتماعی، بهزیستی و درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله دستگاه های تحت مدیریت خود، از ارتقاء سطح خدمات رسانی و افزایش پرداخت های مستمری بگیران و ارائه خدمات درمانی بیشتر و در دسترس‌تر به جامعه هدف خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار