خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

قیام امام حسین(ع) دین اسلام را بیمه کرد/ولایت، انسان را از جهالت بیرون و به سوی سعادت هدایت می کند

حجت الاسلام قاسم پور گفت: اگر انسان از دین و اهل بیت(ع) دور شود راه را گم خواهد کرد و در عصر کنونی اگر به جایگاه ولایت آسیب وارد شود همه ماها مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۱۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

قیام امام حسین(ع) دین اسلام را بیمه کرد/ولایت، انسان را از جهالت بیرون و به سوی سعادت هدایت می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور در دوره «تربیت و تعالی» و «دانا و توانا» فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان گرگان اظهار کرد: ولایت تنها واجب و موضوعی در دین است که تحت هیچ عنوان تعطیل پذیر نیست و کوچک و بزرگ نمی شناسند.
وی افزود: ولایت ایمان فرد را کامل می کند و فرد را از جهالت بیرون و به سوی سعادت هدایت می کند.
قاسم پور قیام امام حسین(ع) را دلیل بیمه شدن دین اسلام دانست و اذعان کرد: امام حسین(ع) برای اینکه مردم را از جهالت نجات دهد و دین اسلام را بیمه کند خودش را برای دین فدا کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر انسان از دین و اهل بیت(ع) دور شود راه را گم خواهد کرد و در عصر کنونی اگر به جایگاه ولایت آسیب وارد شود همه ماها مسئول هستیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، عزتی برای ایرانی و ناموس ایرانی وجود نداشت بیان کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، ایران در جهان صاحب عزت و اقتدار در عرصه های مختلف علمی. سیاسی، نظامی و... است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ای که همراه با امام حرکت کند دشمن ضربه خواهد خورد و ذلت و جهالت را نخواهد دید و هرجا که مردم از امام جامعه فاصله گرفتند ضربه شدیدی به دین اسلام وارد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار