خبرهای داغ:

مثبت سوژه/ گروه جهادی دستان مهربان خالق گل لبخند بر لبان ایتام ملایری

مثبت سوژه/
گروه جهادی دستان مهربان خالق گل لبخند بر لبان ایتام ملایری
همدان- گروه جهادی دستان مهربان شهرستان ملایر با تهیه بیش از ۱۰۰ کیک و هدیه و گرفتن جشن تولد برای کودکان کم برخوردار بدون آن که دیده شود، لبخند را بر لبان ایتام می‌نشاند.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۶۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نرگس نوروزی متولد سال ۱۳۶۲، فوق لیسانس مدیریت و عضو شورای جهادی شهرستان، عضو نهضت پیشرفت بانوان شهرستان ملایر و مسئول مجمع خیرین ازدواج شهرستان ملایر است که با همتی والا گروه جهادی دستان مهربان شهرستان ملایر را تشکیل داد.

مسئول گروه جهادی دستان مهربان شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: بنده در پایان تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۸۸ عضو بسیج مهندسین بودم و برای بیمه کشاورزی به روستاها می‌رفتیم و از سال ۱۳۹۹ به صورت مستمر وارد فعالیت‌های حوزه مقاومت شدم و سال ۱۴۰۱ با یاری خداوند و استعانت از امام زمان (عج) گروه جهادی دستان مهربان رقم خورد.

نرگس نوروزی افزود: ابتدا با تهیه کیک و هدیه تولد برای کودکان یتیم و کم برخوردار شروع کردم و بعد وارد مباحث محرومیت‌زدایی و کمک به زنان بی سرپرست و بدسرپرست  شدم و به نیت جلب رضای خدا و خشنودی قلب نازنین امام زمان (عج) ادامه دادیم.

گروه جهادی دستان مهربان خالق گل لبخند بر لبان ایتام ملایری

وی با اشاره به مهمترین فعالیت‌های این گروه جهادی گفت: تهیه بیش از 100 کیک و هدیه تولد برای کودکان کم برخوردار، تهیه جهیزیه و سیسمونی برای خانواده‌های عزتمند، طبخ غذای گرم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع لباس نو برای اقشار ضعیف جامعه، توزیع کیف و لوازم تحریر، توزیع گوشت قربانی تهیه دارو برای درمان افراد نیازمند، تهیه چادر و روسری و مقنعه از جمله این فعالیت‌ها است.

مسئول گروه جهادی دستان مهربان شهرستان ملایر عنوان کرد: در زمینه فرهنگی هم فعالیت‌هایی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در قالب مجمع خیرین ازدواج و عفاف و حجاب داریم.

وی با بیان اینکه فعالیت در زمینه محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی، ازدواج و فرزندآوری و عفاف و حجاب از مهمترین اقدامات گروه جهادی دستان مهربان است، گفت: ما افراد نیازمند را شناسایی می‌کنیم و با کمیته امداد و بهزیستی هم ارتباط داریم و در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنیم.

گروه جهادی دستان مهربان خالق گل لبخند بر لبان ایتام ملایری

نوروزی تصریح کرد: در موارد فرهنگی هم به عنوان واسط ازدواج در بین مردم موارد ازدواج را شناسایی می‌کنیم و بر اساس معیارهای همسان گزینی آنها را به هم معرفی می‌کنیم که در این زمینه با واسطین ازدواج و مراکز همسان گزینی استان همدان و همچنین برخی استان‌های همجوار نیز همکاری داریم و بعد در زمینه تامین جهیزیه و فرزندآوری و سیسمونی هم اقدام می‌کنیم.

وی ابراز کرد: در زمان کرونا نیز ما با بحث بسته‌های معیشتی و تامین مایحتاج ضروری زندگی در خدمت اقشار ضعیف جامعه بودیم.

گروه جهادی دستان مهربان خالق گل لبخند بر لبان ایتام ملایری

مسئول گروه جهادی دستان مهربان شهرستان ملایر با تأکید بر فعالیت در عرصه فرهنگی در قالب گروه‌ها و اردوهای جهادی افزود: هر کار عمرانی و هر بحث محرومیت زدایی بهتر است که یک پیوست فرهنگی داشته باشد تا کارهای فرهنگی مهجور نشوند.

وی با اشاره به بحث رسیدگی و کمک به ایتام عنوان کرد: گروه جهادی دستان مهربان در بحث تهیه کیک و هدیه تولد ایتام در کافی شاپ و شهربازی بدون آن که دیده شود، فعال است.

نوروزی با بیان اینکه دوست داریم در زمینه اشتغالزایی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست اقدام اساسی کنیم، گفت: با ادارت مختلف به ویژه فرمانداری، سازمان تبلیغات، ورزش و جوانان و دانشگاه نیز ارتباطو همکاری داریم تا بتوانیم گره از مشکلی باز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار