خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

همدان_مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۱۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: استان همدان از لحاظ برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته، رتبه دوم کشور را دارد و با توجه به طرح‌هایی که هدفگذاری شده است امیدواریم این شاخص ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه کمتر از دو درصد راه‌های روستایی استان همدان شوسه و خاکی است، گفت: برنامه ساخت ۱۰۰ کیومتر راه روستایی در ۳۳ پروژه آغاز شده و تاکنون ۴۶ آن کیلومتر ساخته شده و در حال بهره‌برداری می باشد و مابقی آن نیز در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه روستا ها قطب تولید محصولات کشاورزی و دامی می باشد، افزود: پارسال در راههای روستایی استان همدان افزون بر ۹۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت انجام شد،و امسال نیز طی ۴ ماه ابتدایی سال بیش از ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در راههای روستایی استان اجرا شده است و این عملیات تا پایان فصل کاری همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته افزون بر ۶۷۰ کیلومتر خط کشی، ۱۵ مورد ترانشه‌برداری، ۱۵۰۰ کیلومتر شانه‌سازی و تسطیح، ۷۰ مورد ایمن‌سازی تقاطع، ۳۰ مورد تعریض و تعمیر پل و آبرو، نصب ۲۴۰۰ عدد تابلو وعلائم و ... در راه‌های روستایی استان همدان اجرا و انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار