خبرهای داغ:

بسیج در تمامی عرصه ها نقش آفرین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: بسیج در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و خدمات رسانی حضور یافته و همه گروه ها را بسته به نقش و موقعیتش مدیریت و سازماندهی می کند.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۲۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی در شهرستان سرخه، سرکشی از پایگاه های مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و حضرت زینب (س) با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و معاونت ها و حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران برگزار شد.

این نشست در مسجد ولی عصر (عج) برگزار و معاونت ها با هریک از اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج در خصوص فعالیت ها به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سرهنگ ادهم در جمع خواهران و برادران اظهار کرد: یکی از شعارهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر آن داشته و دارند، باور به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.

او افزود: این حضور برای حل و فصل مشکلات، کمک به دولتمردان و هر عرصه ای می تواند موثر و مهم باشد. بخشی از این حضور را در انتخابات و انتخاب مسئولین می بینیم، اما ما در مجموعه بسیج سعی کردیم با نگاه تکلیف مدارانه ذیل ولایت و دستورات آن در راستای اعتلای اسلام و سازماندهی مردم در امور مختلف عمل نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: امروز خوشبختانه بسیج در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و خدمات رسانی حضور یافته و جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان را بسته به نقش و موقعیتش مدیریت و سازماندهی می کند.

ادهم خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های بسیار مهم بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون، در دوران دفاع مقدس و اقدامات انجام شده در دوران کرونا، نقش و حضور مردم در صحنه است که امیدوارم همه به تقویت پایگاه های بسیج در محلات کمک کنند.

او با بیان اینکه نگاه ما همان نگاه رهبر انقلاب است که همه آحاد ملت ایران را جزء بسیج می دانند، گفت: تفکر بسیج چیزی جز خدمت به مردم، دلسوزی برای مردم و حضور در صحنه هایی که مردم به آن نیاز دارند، نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه در آستانه عملیات غرورآفرین مرصاد قرار داریم، بیان داشت: پنجم مرداد ماه سالروز این عملیات پرافتخار است. یاد می کنیم از همه دلاورمردانی که در  روزهای پایانی جنگ، زمانی که ماشین جنگی صدام از کار افتاده بود، با بکارگیری گروهک منحوس مجاهدین خلق از مرز مهران، اسلام آباد وارد کشور شدند و به خیال خام خود می خواستند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند. جنایت هایی که در این مسیر انجام دادند، جنایت هایی که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

ادهم تصریح کرد: اوج خباثت آن ها در عملیات فروغ جاویدان که با لطف خداوند و دلاورمردی رزمندگان استان سمنان بویژه شهرستان سرخه، به خاموشی جاویدان گرایید.

او یادآور شد: از یاد نبریم امروز اگر گروهک منافقین در فضای مجازی و رسانه ای خود را دلسوز نشان می دهد، آن ها ادامه همان هایی هستند که اوج خباثتشان در عملیات مرصاد، در دوران جنگ و بعد از جنگ با تروز فرماندهان نظامی و مسئولین کشور به مردم نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار