خبرهای داغ:
مساجد اسوه؛

مسجدی نخبه پرور در گالیکش

فرمانده پایگاه ابوذر غفاری گالیکش: جوانان ما برای پیشرفت نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین می باشد تا این عزیزان نخبه بتوانند هنر و ایده های خود را در جامعه ارائه نمایند.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

مسجدی نخبه پرور در گالیکش

حسین آزادی خواه فرمانده پایگاه مقاومت پایگاه ابوذر غفاری و عضو هیئت امناء مسجد امام حسن(ع) شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: مسجد امام حسن(ع) شهرستان گالیکش با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و دخیل کردن آنان در برنامه های مختلف اقدام به برگزاری کلاسهای متفاوت نموده است.

وی افزود: با فعالیتهای صورت گرفته در مسجد و پایگاه مقاومت ۵ سال متوالی بعنوان پایگاه برتر شهرستان انتخاب شدیم.

مسجدی نخبه پرور در گالیکش

آزادی خواه اظهار داشت: کلاس‌های قرآن ، زبان انگلیسی ، سواد رسانه ، دفاع شخصی ، کار با اسلحه ، کشتی ، بوکس و کاراته در مسجد ما در طول سال برگزار می شود و استقبال خوبی هم از این کلاسها صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه ابوذر غفاری گالیکش با تشریح اقدامات و برنامه های این مسجد تصریح کرد: کمک به سیل زدگان روستاهای قورچای آزادشهر و اجن قره قوجه گالیکش ، توزیع اقلام حمایتی ۸۰ دست پتو ۸۰ کیسه برنج ۸۰ بسته ۱۲ تایی آب معدنی ۸۰ بطری روغن مایع ، یک دست موکت ۷۵ متری از جمله کارهایی است که توسط بسیجیان مسجد امام حسن (ع) گالیکش انجام شده است.

مسجدی نخبه پرور در گالیکش

عضو هیئت أمناء مسجد امام حسن(ع) گالیکش اذعان داشت: از دیگر اقدامات این پایگاه می توان به برگزاری جشن‌های خیابانی ، ایستگاه سه روزه از غدیر تا ظهور ، برپایی موکب چهار روزه شهدای خدمت ، گزارش‌های مردمی برای حضور پرشور مردم در انتخابات ، جمع آوری کمک‌های نقدی(۵ میلیون نقدی ۵ میلیون غیر نقدی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان) ،طبخ و توزیع غذای گرم به مناسبت عید غدیر خم ، توزیع ۶ تن سیب دماوند ، طبخ غذای گرم برای بیماران کرونایی ، پویش ضیافت کریمانه ، رزمایش کمک مومنانه ، کمیته سلامت ، ایستگاه صلواتی ۱۰ روز در دهه اول محرم ، توزیع و نصب برچسب نام امیرالمومنین(ع) بر خودروهای شهری ، توزیع بسته‌های فرهنگی بین کودکان ، دیدار با خانواده‌های جانبازان ، دیدار با پیرغلامان حسینی  که به علت کسالت امسال نتوانستند در مراسم عزاداری شرکت کنند ، راه‌اندازی صندوق خیریه ، کسب رتبه کشوری در کاراته توسط اعضای این پایگاه ، اشاره کرد.

مسجدی نخبه پرور در گالیکش

آزادی خواه عنوان کرد: سه‌شنبه‌های شهدایی ، رنگ آمیزی مزار پاک شهدا ،پویش هر خانه یک پرچم در دهه فاطمیه ( نصب ۳۰۰ پرچم ) ، برگزاری مراسم دسته روی در ایام شهادت ائمه معصومین علیهم السلام ، برگزاری مراسم اعتکاف جوانان و نوجوانان ، مدیریت تفرجگاه پارک نیلکوه ، برنامه‌های متنوع برای کودکان ، اردوی تفریحی زیارتی مشهد مقدس حضور پرشور در برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی ، برپایی موکب دلدادگان حسینی یا جاماندگان اربعین در مسیر پیاده‌روی ، اهدای جایزه به صورت ماهانه به بسیجیان برتر پایگاه از دیگر اقدامات ما در این مسجد می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مسجد، جوانان و نوجوانان مبتکر و خلّاقی داریم که در رشته های مختلف صاحب ایده و تفکر هستند و از کوچکترین امکانات بهترین استفاده را می کنند ، گروه سرود ما نیز در شهرستانهای مختلف استان اجرا داشته است. و همه اینها برای پیشرفت نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین می باشد تا این عزیزان نخبه بتوانند هنر و ایده های خود را در جامعه ارائه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار