خبرهای داغ:
مهر تایید سازمان محیط زیست و امور مالیاتی بر آلاینده نبودن شرکت؛

فولاد اکسین یک شرکت سبز فولادی است

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان گفت: فولاد اکسین خوزستان یکی از معدود شرکت‌های فولادی سبز کشور است که آلایندگی ندارد و این مهم توسط ارگان‌های مسئول نیز به تایید رسیده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۲۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
فولاد اکسین یک شرکت سبز فولادی است

کاوه فتحی مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان در خصوص صحبت‌های مطرح شده در بحث آلاینده بودن شرکت گفت: این شرکت یکی از معدود شرکت‌های فولادی سبز کشور است که آلایندگی ندارد و این مهم توسط ارگان‌های مسئول نیز به تایید رسیده است.

او افزود: طی چندین جلسه‌ای که با داود میرشکار (مدیرکل محیط زیست استان) و قلی نژاد (معاون محیط انسانی اداره کل محیط زیست) برگزار شد، در خلال موضوعات مورد پیگیری صحبت‌های فراوانی صورت گرفت که مهم‌ترین آنها این مهم بود که آقای قلی نژاد اذعان نمودند شرکت فولاد اکسین خوزستان ظرفیت و شاخصه‌های لازم جهت معرفی شرکت سبز را دارا است.

آقای فتحی ادامه داد: دارا بودن شاخصه‌های شرکت سبز از سوی فولاد اکسین خوزستان گواهی بر آلاینده نبودن است که به تایید اداره کل محیط زیست استان نیز رسیده.

مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان فولاد اکسین خوزستان اضافه کرد: همچنین با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی پیگیری‌هایی از طریق امور مالی شرکت برای میزان حق آلایندگی پرداختی اکسین انجام شد که شرکت فولاد اکسین خوزستان براساس اعلام سازمان امور مالیاتی جزء شرکت‌های آلاینده نیست و از این رو حق آلایندگی پرداخت نمی‌کند.

این مقام مسئول در شرکت فولاد اکسین یادآور شد: شرکتی که به بحث‌های محیط زیستی توجه ویژه دارد و براساس استاندارد‌های بین المللی فعالیت می‌کند و حتی دارای شاخصه‌های یک شرکت سبز تولیدی است قطعا نمیتواند آلایندگی داشته باشد و همه باید به این موضوع توجه جدی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار