مثبت سوژه |

روایت پهلوان و قهرمان پروری در عرصۀ ملی و بین‌المللی/از کسب ۹۷۶ مدال رنگارنگ تا فعالیت‌های فرهنگی و جهادی در آکادمی هنرهای رزمی بسیجِ تربت‌جام+فیلم و تصاویر

آکادمی هنرهای رزمی دفاع شخصی صاحب الزمان(عج) و پایگاه استعدادیابی بسیج شهرستان تربت‌جام با کسب ۹۷۶ مقام طلایه‌دار فرهنگِ پهلوانی و قهرمانی در عرصۀ ملی، بین‌المللی و فعالیت‌های فرهنگی و جهادی است.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۴۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، رئیس کمیته تانک سودو استان خراسان‌رضوی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت: ورزش رزمی را از سال ۸۴ شروع کردم و از سال ۹۰ هم هم‌زمان وارد عرصۀ مربی‌گری شدم.

سید مهدی حیدری، ادامه داد: طی این مدت زمان، ۹۷۶ مقام شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی تحویل جامعه رزمی دادیم که از بین این عناوین، کسب ۲۷ مدال بین‌المللی چون برگ رزینی بر افتخارات ورزش رزمی شهرستان تربت‌جام و استان خراسان‌رضوی می‌درخشد.

مسئول آکادمی هنرهای رزمی دفاع شخصی صاحب الزمان(عج) و باشگاه استعدادیابی بسیج تربت‌جام؛ شرکت در گشت‌های شبانه بسیج، همکاری با ستاد نمازجمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان را بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی رزمی‌کاران برشمرد.

حیدری با اشاره به این‌که این باشگاه فرهنگی ورزشی در سه شیفت خواهران، نوجوانان و جوانان و برزگسالان فعالیت دارد، اضافه کرد: ما رزمی‌کاران به عنوان تیم جهادی در گروه‌های  جهادی شهرستان نیز فعال هستیم به طوری‌که در ایام کرونا در بحث ضدعفونی معابر شهر، مساجد و... فعالیت چشم‌گیری داشتیم و توانستیم  با حضور خودمان در بیمارستان ضمن ایجاد دلگرمی، کمک حال بیماران و مدافعان سلامت باشیم.

گزارش|مهدی حسینی_مهدی جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار