خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

اشتغالزایی برای 360 نفر با 22میلیارد تومان وام قرض الحسنه در مراغه

تبریز- فرمانده سپاه مراغه از اشتغال زایی برای 360 نفر با اعطای 22میلیارد تومان وام قرض الحسنه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۰۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹

یحیی حیدری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همچنین در راستای اشتغال از 30 واحد تولیدی حمایت و موانع و مشکلات تولیدی شأن مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه با همه تجهیزات و ظرفیت های انسانی از انقلاب اسلامی پاسداری می کنیم و در حال خدمت رسانی به مردم شریف مراغه هستیم، اظهارداشت: با ظرفیت 250 گروه جهادی در صحنه ایجاد خیرات و برکات فعال هستیم که در در سال گذشته 24خانه محروم  ساخته و 15 باب خانه های معسرین تعمیر و بازسازی شده است.

حیدری اضافه کرد: همچنین 5 مدرسه ایجاد و 12 مدرسه تعمیر و بهسازی، 2 مسجد بازسازی و 2 غسالخانه با کمک دهیاری ساخته شده است.

وی برگزاری 45 اردوی جهادی ویزیت رایگان، توزیع دارو و خدمات بهداشتی و دندانپزشکی برای 6000 نفر انجام را از دیگر اقدامات خدمات رسانی سپاه مراغه برشمرد و افزود: در میان عشایر و در مناطق مختلف حضور یافته و خدمات پزشکی، دامپزشکی و بهداشتی انجام شده است.

حیدری تهیه 50هزار بسته معیشتی، 2000 بسته گوشت گرم، 1500 بسته لوازم التحریر، 3000 بسته بهداشتی، 100 سری جهیزیه و 200 قلم کالا برای کمک جهیزیه و کمک به آزادسازی زندانیان و محلات کرامت را از دیگر خدمات سپاه مراغه در راستای محرومیت زدایی عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار