معرفی عرصه های خدمت بسیج،طرح شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی

شناسایی نخبگان دانش‌آموز با اجرای طرح شهید «بهنام محمدی»

یکی از خروجی‌های مهم طرح شهید بهنام محمدی، تقویت هویت انقلابی دانش‌آموزان است،در این طرح علاوه بر شناسایی استعدادها و نخبگان دانش‌آموزی، به دنبال تحقق گفتمان انقلاب میان دانش‌آموزان نیز هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، یکی از اهداف مهم طرح شهید بهنام محمدی ، شناسایی استعدادها و نخبگان  دانش آموزان مدارس استان  است.

طرح مذکور از چند سال پیش و با محوریت خانه، مدرسه و مسجد در استان آغاز شده است که در همین راستا امسال شاهد اجرای آن دراکثر مدارس هستیم.

 یکی از خروجی‌های مهم طرح شهید بهنام محمدی، تقویت هویت انقلابی دانش‌آموزان است، در این طرح علاوه بر شناسایی استعدادها و نخبگان دانش‌آموزی، به دنبال تحقق گفتمان انقلاب میان دانش‌آموزان نیز هستیم.

پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی با رویکرد تربیتی و جهت‌گیری انقلابی در مدارس ایجاد شده است،بدون شک اگر بتوانیم به همه برنامه‌ها و رویکردهایی که با ایجاد پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی جامه عمل بپوشانیم، قادر خواهیم بود نسبت به تقویت کادر در طراز انقلاب اسلامی گام برداریم که این خود زمینه تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را فراهم خواهد کرد.

 طرح امیدان شهید مهرداد عزیزاللهی، طرح پویندگان شهید بهنام محمدی و طرح پیشگامان شهید محمد حسین فهمیده به عنوان طرح‌های تربیتی سازمان بسیج دانش‌آموزی می باشند  این طرح‌ها در مدارس هدف به اجرا گذاشته می‌شود، در کنار مدرسه، دو رکن دیگر شامل مسجد و خانواده نیز ایفای نقش خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار