به همت بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی:

آغاز دور دوم هفدهمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت خراسان رضوی+فیلم

هفدهمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت ۱۴۰۳ خراسان رضوی با عنوان دوره تخصصی فتح باهدف ارائه آموزش‌های تخصصی به فرماندهان واحد‌های بسیج دانش‌آموزی مدارس جهت آمادگی برای فعالیت در سال تحصیلی جدید پس از پایان دور اول با حضور ۲۸۰ دختر دانش آموز شهرستانی، در دور دوم با حضور جمعی از دختران دانش آموز مشهدی آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۲۰۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، این دوره آموزشی هر ساله در تابستان برگزار می‌شود و امسال روند اجرایی این دوره از ابتدای سال آغاز شد که ۲۸۰ نفر از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و ۲۵۰ نفر از مدارس شهر مشهد و طرقبه به‌عنوان منتخب برای حضور در دوره انتخاب شدند.

این دوره آموزشی با ایجاد تفاوت های محتوایی در بخش های آموزشی نسبت به دوره دختران شهرستانی به دنبال توانمندسازی فرماندهان نوجوان همگام با وضعیت منحصر به فرد شهر مشهد و تاثیر گذاری نقش آفرینی نوجوانان مومن انقلابی در سطح مدارس است 

 تجربه مدیریت مدرسه در پنج‌روز، عملیات اجتماعی در سطح شهر مشهد، کارگاه عملیات های تربیتی در مدرسه و محله، جشنواره ورزشی چندجانبه دختران پیشرو، جریان‌شناسی سیاسی و اجتماعی در گام دوم، مهارت‌های تخصصی عملیات مجازی و جنگ شناختی، تجدید عهد با شهدا و... از جمله مباحثی است که در این دوره به فرماندهان ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار