خبرهای داغ:

آغاز خدمت جهادگران استان سمنان در ۱۵۰۰ عرصه فعالیت جهادی

آغاز خدمت جهادگران استان سمنان در ۱۵۰۰ عرصه فعالیت جهادی
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان از آغاز خدمت جهادگران این استان در یک هزار و ۵۰۰ عرصه فعالیت جهادی خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز به مدت ۱۰ روز اجرا‌ می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۳۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

مهدی کاشفی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در گرمسار، با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی۴ در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش  از امروز به مدت ۱۰ روز اجرا در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود
وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی از استان سمنان در یک هزار و ۵۳۰ عرصه فعالیت می‌کنند، افزود: گروه های جهادی در قالب ۱۳ کارگروه تخصصی حوزه‌های مختلفی از جمله عمرانی، کشاورزی، جهاد تبیین، فرهنگی،حجاب و عفاف فعالیت خود را انجام می‌دهند.
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان گفت: طی این ۱۰ روز برنامه‌های متنوعی از جمله کمک مومنانه، توزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند و در حوزه عمرانی ۷۳ پروژه افتتاح خواهد شد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها از ابتدای سال آغاز شده و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان سمنان برنامه ها اجرایی شده است.
کاشفی با بیان اینکه سه پروژه به صورت نمادین در آرادان با حضور مسئولان سپاه استان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد، خاطرنشان کرد: افتتاح انتقال آب شرب به طول ۲۵کیلومتر در آرادان، پروژه فیبر نوری در روستای قالیباف به طول ۴۰ کیلومتر و یک طرح پنل خورشیدی در آرادان از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار