مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

حرکت های جهادی مردم؛ موتور پیشران انقلاب

حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام گفت: اگر قرار است در کارهای جهادی همواره پیروز و موفق باشیم باید مشارکت و همدلی مردم در امور دخالت دهیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۵۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام باقری نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در حاشیه‌ مراسم آغازین رزمایش تابستانه گروه های جهادی ضمن بیان اهمیت حضور مردمی در کارهای جهادی، اظهار داشت: اصلی ترین دلیل رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» این بود که ایشان مردم را پایه های مستحکم گروه های جهادی دانسته و یقین دارند که هرجا مردم حضور داشته اند کار پیش رفته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ما در سال های ۵۶ و ۵۷ با حرکتی خالصانه و جهادی زمینه ساز آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی شدند که امروز شاهد قدرتمندتر شدن آن هستیم.
حجت الاسلام باقری در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس اگر طبق قواعد کلاسیک می جنگیدیم مسلما شکست می خوردیم اما با حرکت های جهادی و مخلصانهٔ مردم در آن زمان و با ملحق شدن به سپاه و بسیج پیروزی های زیادی را به ارمغان آوردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: حقیقتا وجود عنصر مردمی در اردوهای جهادی می تواند بشدت در پیشبرد اهداف و برنامه ها موثر و مفید باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار