خبرهای داغ:
مثبت سوژه

درخشش نخبه ی بسیجی دهه شصتی نجف آبادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی

خانم احمدی معاونت علمی حوزه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) که به مدت ۱۰ سال است زبان انگلیسی تدریس میکند می گوید:برای رسیدن به آرزو و اهدافمان باید همت داشته باشیم و محدود به چهارچوب های ساخته ذهنمان نباشیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۰۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان نجف آباد استان اصفهان، فاطمه احمدی از نخبگان علمی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (سلام الله علیها)شهر جوزدان از توابع شهرستان نجف آباد اینگونه خود را معرفی میکند:متولد سال ۶۹ و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی هستم و در طی سال های ۲۰۱۳،۲۰۱۵ و ۲۰۲۰موفق به کسب مدارک تافل(TOEFL)،تولیمو(TOLIMO)و دولینگو(DOLINGO) شدم.

وی با بیان اینکه همیشه علاقه مند به کسب تجربه های متفاوت و محک زدن خود هستم تصریح کرد:تجربه های مختلفی را در کارنامه ی علمی خود دارم؛به مدت ۱۰ سال است که در آموزشگاه های زبان انگلیسی و مدارس غیر انتفاعی مشغول به تدریس هستم و همچنین تجربه ی فعالیت در آژانس هواپیمایی به عنوان کانتر،تیکتینگ،تور لیدر و کارمند قسمت بازرگانی را دارم.همیشه در تلاش هستم که از زمان خود به نحو عالی استفاده کنم تا بازدهی کارم را بالا ببرم.دوست دارم از ظرفیت هایم بیشترین استفاده را کرده و پویا تر باشم.

خانم احمدی ضمن قدردانی از لطف خداوند و زحمات پدر و مادرش که همواره همراه و یاور وی در این مسیر بوده اند توصیه کرد:خانواده ها سعی کنند یادگیری زبان انگلیسی را در اولویت آموزش فرزندان قرار دهند چراکه در موفقت آنها راه گشا خواهد بود.

ایشان با اشاره به فعالیت های خود در عرصه بسیج خاطر نشان کرد:باید از ظرفیت جمع ها و تشکل هایی مثل بسیج و سایر ارگانها استفاده کنیم تا بهره وری علمی را بالا برده و سواد و آگاهی اجتماعی را افزایش دهیم و با تقویت روحیه ی همکاری و کار گروهی باعث پیشرفت کشور شویم.

وی با بیان اینکه موفقیت ها وشکست ها به دست خود انسان رقم میخورد اظهار کرد:باید خود را بشناسیم؛ برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان همت داشته باشیم و محدود به چهارچوب های ساخته ذهن مان نباشیم‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار