خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم آزادی خواه جهان و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت و آن را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۶۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، پیام سردار فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان در خصوص شهادت شهید اسماعیل هنیه و محکومیت اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ رهبر شجاع و مجاهد برجسته ملت قهرمان فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه به خیل شهدای جبهه مقاومت پیوست.

بار دیگر دست پلید و تجاوزگر دشمن صهیونیستی به خون یکی از شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته و درخت تنومند اسلام آبیاری شد.

 انتظار شهادت اسماعیل هنیه پس از سالها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش، طعم شیرین شهادت را چشید.

 اینجانب ، اقدام بزدلانه‌ی رژیم بی پایه‌ی صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر قهرمانِ ملت فلسطین را محکوم و این ضایعه دردناک را به مردم آزادی خواه جهان و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت عرض نموده و برای آن شهید سرافراز از درگاه حق تعالی علو درجات را خواهانم و بی شک به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)رژیم صهیونی جنایتکار با این اقدام زمینه ی مجازاتی سخت را برای خود فراهم ساخت.ان شاءالله

سرتیپ دوم پاسدار نعمت اله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) استان لرستان

۱۰/مردادماه/۱۴۰۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار