مدیر حوزه علمیه های سیستان‌وبلوچستان:

باید یک انتقام محکم بگیریم که دشمن را سر جای خود بنشانیم

رمضانی گفت: آنچه که مهم است و توقعی که از مسئولین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت داریم آن است که باید انتقام سخت از رژیم منحوس جنایت‌کار گرفته شود و این انتقام باید در حد مقامات اسرائیلی باشد تا درس عبرتی برای آنها شود تا فکر تجاوز به کشور ما را نداشته باشد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۶۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان، گفت: عمل تروریستی به شهادت رساندن رهبر حماس، اسماعیل هنیه را تسلیت عرض می‌کنم این عمل جنایت‌کارانه توسط رژیم منحوس صهیونیستی که در کشور ما اتفاق افتاده است را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که اسماعیل هنیه برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران وارد کشور شد که متأسفانه بامداد امروز در تهران توسط عوامل منحوس صهیونیستی ترور شده‌اند، افزود: قطعاً این جنایت را شدیداً محکوم می‌کنیم که در واقع محکوم هم است؛ زیرا تمام کشورها، مقامات بین‌المللی و داخلی هم این عمل را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه استان تصریح کرد: آنچه که مهم است و توقعی که از مسئولین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت داریم آن است که باید انتقام سخت از رژیم منحوس جنایت‌کار گرفته شود و این انتقام باید در حد مقامات اسرائیلی باشد تا درس عبرتی برای آنها شود تا فکر تجاوز به کشور ما را نداشته باشد.

رمضانی خاطرنشان کرد: این خواسته همه مردم ما است باتوجه‌به بازتابی که در جامعه داخلی و خارجی داشته که در واقع دو جنایت اتفاق افتاد است؛ یک اینکه به کشور ما تجاوز کرده و ما حق انتقام سخت را داریم و دوم اینکه یکی از رهبران مقاومت و حماس که به‌عنوان مهمان وارد کشور ما شده را به شهادت رساندند؛ لذا ما از دو جهت حق انتقام را داریم و باید یک انتقام محکم باشد که دشمن را سر جای خود بنشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار