گفتگوی اختصاصی بسیج؛

مناطق محروم تربت‌جام به یاد شهدای خدمت، رنگ جهادی گرفت/طعم شیرین خدمت‌ به مردم با اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در این شهرستان مرزی+فیلم و تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با رمز یا فاطمه الزهرا(س) با حضور ۵۰۰ جهادگر از ۵۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان مرزی به یاد شهدای خدمت، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۱۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، سرهنگ پاسدار ابراهيم بیدل در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت: ۵۰۰ جهادگر متشکل از ۵۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با رمز یافاطمه الزهرا سلام‌الله علیها فعالیت‌های جهادی خود را  به‌مدت ۱۰ روز در مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان به یاد شهدای خدمت آغاز کردند.

وی ادامه داد: این جهادگران عزیز در عرصه‌های مختلفِ فرهنگی، محرومیت‌زدایی، مرمت و بازسازی مدارس، توزیع جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک‌های مؤمنانه با حضور قشر بسیج دانش‌آموزی، بسیج مساجد و محلات و بسیج عشایری، بسیج جامعه پزشکی، بسیج ادارات، بسیج جامعه کشاورزی در این بازه زمانی فعالیت جهادی دارند.

گامی موثر در خدمت به مردم با نهادینه کردن فرهنگ جهادی 

در ادامه مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان تربت‌جام، گفت: اردوی جهادی سلامت با هدف خدمت‌رسانی به مردم روستاهای تحت پوشش دهستان کاریزنو  و رباط سمنگان که حدود ۱۳ روستا بالغ بر ۱۶ هزار نفر از خدمات بسیج جامعه پزشکی استان خراسان‌رضوی و شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

دکتر لیلا عبدالرحمانی با قدردانی از دست اندرکاران این اردوی جهادی پزشکی، افزود: در این اردوی جهادی متخصصان قلب، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، سونوگرافی، بیناسنجی، اورولوژی، ارتوپدی، خدمات مامایی، طب سوزنی، طب سنتی و مشاوره  به مدت ۳ روز در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 وی، تصریح کرد: تیم اتاق عمل سیار به منظور عمل‌های سرپایی و ختنه در محل رزمایش مستقب هست و امیدواریم  خدمات خوبی ببه مردم فهیم منطقه بالا جام داشته باشیم و در نهادینه کردن فرهنگ جهادی گام موثری برداشته باشیم.

گزارش|مهدی حسینی_مهدی جباری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار