خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

آتش سوزی گسترده در مزارع روستای سرخ آباد

همدان-روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: حریق گسترده در مزارع روستای سرخ آباد  پس از چندین ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در ساعت ۲۲ و ۴ دقیقه جمعه شب ۱۲ مرداد ماه آتش‌سوزی در مزارع روستای سرخ آباد به سامانه ۱۲۵ همدان اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: بلافاصله ستاد فرماندهی با توجه به گستردگی حریق آتش نشانان ۳ ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که قسمت خیلی وسیعی از مزارع طعمه حریق شده و به سرعت در حال گسترش به مزارع مجاور است، آتش‌نشانان بلافاصله در قالب چندین اکیپ عملیاتی با همکاری نیروهای مردمی و با وجود وزش باد و شرایط بالقوه محیطی برای گسترش آتش، پس از چندین ساعت تلاش موفق به مهار حریق شده و از گسترش و سرایت به مزارع گندم مجاور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به پوشش گیاهی مناسب در مراتع و زمین های کشاورزی در شهر همدان  احتمال آتش سوزی در اکثر مناطق این شهر به مراتب بیشتر از سال های گذشته است، گفت: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه حریقی مراتب را بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی و توجه نکردن به هشدارها از سوی برخی از شهروندان و کشاورزان در ماه اخیر موجب بروز آتش سوزي هایی در سطح شهر همدان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار