خبرهای داغ:
قوامی:

خون خبرنگاران شهید مسیر تبیین و روشنگری را نشان داد

همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان با گرامیداشت یاد ۱۷۰ خبرنگار شهید در غزه در هشت ماه گذشته گفت: گرچه به ظاهر قلم آن‌ها شکسته و دوربین آن‌ها با کینه شکست اما خون این خبرنگاران مسیر تبیین و روشنگری را نشان داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۱۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
خون خبرنگاران شهید مسیر تبیین و روشنگری را نشان داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی‌مشفق در دیدار خبرنگاران با امام جمعه همدان با تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: اهالی رسانه به بهانه‌های مختلف به صورت گعده‌ای جمع می‌شوند و همین نشان می‌دهد جبهه رسانه‌ای در بین رسانه‌های رسمی استان شکل گرفته است و قرارگاهی و موضوع‌محور عمل کردن نیز به این مسئله‌ کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع محور بودن و تقسیم کردن قرارگاه به سه بخش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بهترین حالت ممکن است، گفت: همه اعضای تشکل‌ها هم بر این باور هستند که جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب در استان وجود دارد و رسانه‌های غیر رسمی بیشتر از قبل ظهور و بروز پیدا کرده‌اند که در عملیات روانی‌ها اثرگذار هستند اما کماکان مرجع مردم رسانه‌های رسمی است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: برای اینکه قلم رسانه‌های رسمی از رسانه‌های غیر رسمی عقب نمانند این همگرایی‌ها باید بیشتر شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۰ خبرنگار شهید در غزه در هشت ماه گذشته با بیان اینکه گرچه به ظاهر قلم آن‌ها شکسته و دوربین آن‌ها با کینه شکست اما خون این خبرنگاران مسیر تبیین و روشنگری را نشان داد، عنوان کرد: سه ضلع تحول اساسی قلم خبرنگاران شامل ضلع نظامی وحدت و همگرایی در بین محور مقاومت بی‌سابقه است و زدن شریان‌های حیاتی و رژیم صهیونسیتی توسط انقلابیون یمین این رژیم را خفه می‌کند.

قوامی‌مشفق با اشاره به اینکه ضلع دوم، ضلع سیاسی است که این قلم‌ها رژیم صهیونیستی را در دنیا بی‌آبرو می‌کند، ابراز کرد: با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) مسئله فلسطین باید در رأس مسلمین باشد اما امروز در رأس امور عرصه بین الملل قرار گرفته که به برکت قلم و لنز دوربین شهدای خبرنگار است که در مسیر حق قلم می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر قلم به حق باشد اثر خود را می‌گذارد، با بیان اینکه ضلع سوم آن فرهنگی اجتماعی بود، مطرح کرد: با قلم و لنز دوربین، این غده سرطانی را به دنیا نشان داد و امروز کشوری سراغ نداریم که در آن روزانه تجمع اعتراضی علیه رژیم صهیونسیتی برگزار نکند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در هفته خبرنگار با چند خانواده شهید رسانه دیدار خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از ۱۰۰ درصد رسانه‌های استان ۹۰ درصد اطلاع رسان خوبی هستند اما باید تلاش کرد علاوه بر رسالت خبررسانی تبیین‌گری، عملیات روانی و عمق بخشی که از رسالت‌های اهالی رسانه است نیز انجام شود که فقط ۱۰ درصد رسانه‌های استان این مهم را انجام‌ می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار