خبرهای داغ:

امروز فعالیت های جهادی تبدیل به یک فرهنگ در بین جوانان شده است

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد گفت: فعالیت های جهادی باحضور پرشور جوانان رونق گرفته و ما باید در جهت تقویت این روحیه جهادی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4، گروه های جهادی شهرستان سرخه در پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی، فعالیت های خود را آغاز کرده و اقدامات جهادگرانه در عرضه های مختلف با یاری بانیان و خیرین انجام می شود.

راضیه شهادت از بسیجیان جهادگر پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خوشبختانه به برکت وجود جوانان مومن و با انگیزه اردوها و فعالیت های جهادی بسیج امروز در بین جوانان به یک فرهنگ تبدیل شده و در گام دوم انقلاب نیازمند فراگیر شدن تفکر و روحیه جهادی هستیم که اردوها و برنامه های جهادی بسیج نقش به سزایی در این راستا دارند.

او افزود: جوانان به عنوان نسل آینده كه تمام رسالت های انقلابی را بر دوش دارند باید از طبقه مستضعف، فاقد امكانات و جریانهای آسیب پذیر اجتماعی شناخت بیشتری داشته باشند.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در این راستا همزمان با برپایی رزمایش جهادگران فاطمه 4، اقدامات و برنامه های زیادی به همت گروه های جهادی در حال انجام است.

شهادت با اشاره به اهدای یک سرویس سیسمونی کامل به خانواده کم بضاعت همزمان با تولد سومین فرزند خانواده گفت: یک نخته فرش به همراه مقداری ظروف به خانواده کم بضاعت توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم انجام شد.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه های عزاداری حسینی در روستا عنوان کرد: تهیه و توزیع اطعام و پذیرایی از عزاداران حسینی به همت گروه جهادی شهید محسن فخری زاده در آستان ‌مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر در روستا انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار