خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان:

ما به عنوان سفیران حقوقی انقلاب اسلامی وظیفه داریم در مقابل تفکر حقوق بشر آمریکایی بایستیم

امروز شجره طیبه بسیج بعنوان یک نهاد پیش‌رونده و پیش برنده در بعد بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا می تواند نقش آفرین باشد و در عرصه تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان این افتخار را دارد که با مجموعه ای از حقوقدانان فعال و انقلابی همکاری نماید.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۹۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بهرامی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان طی سخنانی در همایش سالروز تاسیس این سازمان گفت: ما به عنوان سفیران حقوقی انقلاب اسلامی وظیفه داریم در مقابل تفکر حقوق بشر آمریکایی بایستیم.

وی افزود: مناسبات حقوقی و قضایی در صیانت از حقوق بشر واقعی تأثیر بسزایی در جهان اسلام و منطقه دارد.

وی گفت: امروز شجره طیبه بسیج بعنوان یک نهاد پیش‌رونده و پیش برنده در بعد بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا می تواند نقش آفرین باشد و در عرصه تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان این افتخار را دارد که با مجموعه ای از حقوقدانان فعال و انقلابی همکاری نماید. 

بهرامی پور تصریح کرد امروز فرصتی برای اعلام مواضع انقلابی حقوقدانان بسیجی به منظور انعکاس فعالیتها و خدمات جهادی این قشر اثر گذار است که صادقانه، جهادی و بی منت در جهت کمک به دسته های حقوقی قضایی و تقنینی کشور نقش آفرینی می کنند‌. 

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اضافه کرد افتخار داریم با دو مرکز ملی بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری و قوه مقننه و ۳۲ سازمان استانی و بیش از 200  کانون بسیج حقوقدانان در شهرستانهای سراسر کشور انجام وظیفه می کنیم و قریب به 50 هزار نفر از حقوقدانان انقلابی در تشکیلات مردمی بسیج حقوقدانان برای نقش آفرینی در عرصه های تخصصی مورد نیاز انقلاب اسلامی سازمان دهی شده اند .

وی در ادامه افزود: به برکت انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار صیانت از حقوق بشر اسلامی در سطح منطقه و جهان است و شاگردان مکتب امام عزیزمان همچون شهید سلیمانی عزیز و شهدای مدافع حرم طلایه داران واقعی این نهضت بودند و شاگردان مکتب این عزیزان نیز قطعا ادامه دهند راه و مسیر آنان خواهند بود.

بهرامی پور گفت: یکی از رموز موفقیت ما در بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فهم واحد و ایجاد گفتمان مشترک توسط همه گروهها و جریانات سیاسی است که با رهبری های مقام معظم رهبری و هدایت گریهای معظم له قطعا همه جریانات انقلاب اسلامی این مسیر را با صلابت و قاطعیت ادامه خواهند داد. 


وی اضافه کرد:  طرح ملی حقوق یاران در شهر مقدس قم افتتاح شده است و براساس این طرح  حقوقدانان در شبکه ای منسجم و واحد بدنبال تسهیل امور حقوقی و قضایی و تقنینی کشور در گام اول و همچنین خدمت رسانی تخصصی به احاد مردم در بستر مساجد و محلات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار