فرماندار جغتای مطرح کرد:

هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی صرف زیرساخت‌های برق صنعتی در جغتای

فرماندار جغتای گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های برق شهرک صنعتی شهرستان جغتای سرمایه‌گذاری شدکه با این اقدام زیرساختی زمینه برای توسعه واحدهای صنعتی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، ابوالقاسم ابراهیمی، اظهار کرد: یکی از چالش های مهم در مسیر توسعه واحدهای صنعتی جغتای، تامین زیرساخت های برق بود.

وی تصریح کرد: در این راستا عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلو ولتی شهرک صنعتی جغتای در کمتر از هفت ماه اجرایی و علاوه بر تامین برق مورد نیاز صنایع این منطقه، زمینه برای توسعه واحدهای صنعتی جدید نیز فراهم شده است.

فرماندار جغتای، افزود: پست ۱۳۲ کیلو ولت شهرک صنعتی جغتای با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال پس از امضای تفاهم نامه شهرک‌های صنعتی، شرکت برق منطقه ای و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به سرانجام رسید.

ابراهیمی، خاطرنشان کرد: با فعال شدن این پست برق در شهرک صنعتی جغتای، شرایط مطلوبی برای افزایش ضریب پایداری شبکه برق و توسعه واحدهای صنعتی شهرستان فراهم شده است.

گفتنی است: شهرستان جغتای یکی از قطب های معدنی خراسان رضوی است که کارخانه :فروکروم» یکی از واحدهای صنعتی شاخص آن است و طرح های توسعه ای این واحد صنعتی با رویکرد توسعه صنایع فرآوری مرتبط در دست اجراست،مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جغتای در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار