شهادت اسماعیل هنیه خللی در اراده جبهه مقاومت ایجاد نمی کند

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در جمع فرمانده، مدیران و کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

شهادت اسماعیل هنیه خللی در اراده جبه مقاومت ایجاد نمی کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه، اظهار کرد: روزهای گذشته شاهد حادثه تلخی در کشورمان بودیم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دشمن مهمان عزیزی را از ما گرفت و خائنانه او را به شهادت رساند.

وی با بیان این که جبهه مقاومت، پاسخی پشیمان کننده به رژیم غاصب صهیونیستی می دهد، تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نمی کند.
این مقام مسئول در ادامه با بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد، تصریح کرد: برای گرفتن منصب در نظام های غیردینی، افراد فقط عهده دار منصب می شوند اما در فرهنگ اسلامی، مدیر شایسته کسی است که بجا و به موقع نیز پاسخگو باشد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر کسی در نظام اسلامی در قبال مردم، فرهنگ، امنیت و ... مسئولیتی بپذیرد موظف به پاسخگویی در آن زمینه است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مدیریت در نظام اسلامی برای شهرت طلبی نیست بلکه مدیر شایسته لازم است همواره متواضع و فروتن باشد و برای خدمت به خلق خدا اهتمام بورزد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هدف از مدیریت، خدمت به مردم است، گفت:همه ما لازم است وقتی مسئولیتی را می پذیریم برای استیفای حقوق مردم و رفع مشکلات جامعه در آن زمینه تلاش کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: افرادی که عهده دار مسئولیت هستند لازم است نسبت به مدیریت آینده نگر باشند و از فرصتی که در اختیار دارند استفاده کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار