فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

کسب رتبه سوم کردستان در راهیان نور کشور

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه کردستان مهد تمدن و فرهنگ است، گفت: استان کردستان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و کاروان راهیان نور مقام سوم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران کاروان راهیان نور که در سالن پیامبر اعظم استاندار کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر انقلاب تاکنون از تلاش‌های بی‌منت استاندار کردستان در همراهی جهت برگزاری کاروان راهیان نور قدردانی کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: استان کردستان در سال ۱۴۰۲ به همت مسئولان و همراهی مردم در حوزه برگزاری کاروان راهیان نور مقام سوم استان را کسب کرد.

وی گفت: علی‌رغم تمام محدودیت‌ها، اما با تلاش و کوشش همه مسئولان مردم کشور استقبال خوبی از کاروان راهیان نور در استان کردستان دارند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: مایه مباهات برای استان کردستان است که استاندار انقلابی و جهادی جز استاندار‌های برتر در زمینه برگزاری راهیان نور کشور تجلیل شدند.

به گفته وی، در سالیان گذشته در بحث اعزام کاروان‌های راهیان نور بیشتر جبهه‌های جنوب موردنظر بود که جبهه‌های شمال غرب و غرب کشور نیز به‌ویژه کردستان در اولویت قرار گرفت و اکنون میزبان کاروان راهیان نور هستیم.

سردار گشتاسبی با تأکید بر اینکه کردستان مهد دلاوری و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: امروز به برکت کاروان راهیان نور شاهد حضور ۲۲ استان جهت بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و مناطق جنگی در استان کردستان هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: امروز به همت سپاه و همراهی استاندار کردستان تمامی زائرسرا‌های استان کردستان مورد بازسازی قرار گرفته است.

سردار گشتاسبی تأکید کرد: قطعاً خدای متعال با جماعتی که بااخلاص در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند همراه است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های استان زمینه حضور بیشتر کاروان راهیان نور در استان فراهم شود چرا که اردوی راهیان نور بهترین زمینه برای انتقال فرهنگ میزبانی و برادری به سایر استان‌ها است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اهمیت موضوع راهیان نور تصریح کرد: کاروان راهیان نور یکی از اقدامات اثربخش در موفقیت انقلاب اسلامی و نشر آوازه و درخشش انقلاب اسلامی و جایگاه ایثارگری و مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و هویت انقلاب اسلامی را به شکل عالی نشر داد.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس ما حقانیت مظلومیت و افتخار برای دنیای اسلام شد و نشر این فرهنگ ایثار جهاد و شهادت و ماندگاری در دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار