خبرهای داغ:

پیام مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

همدان- مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی مشفق مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

علمداران عرصه تبیین و روشنگری

سلام علیکم؛

 هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نیز نامیده شده، یادآور رسالت خطیر ‏خبرنگاری درعرصه تبیین و روشنگری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

امروز در شرایطی روز خبرنگار را گرامی داریم که قریب به ۱۶۷ خبرنگار در غزه توسط شقی‌ترین دشمنان به شهادت رسیده‌اند، خبرنگارانی که شهادت این عزیزان نه تنها مانع کار خبری آنها نشد بلکه خون این عزیزان مکمل کار خبری آنها و موجب بیداری قلوب آزادیخواهان جهان شده است چراکه امروز صدای رسای خون این عزیزان از گلوی دانشجویان و مردم در آمریکا و اروپا وهمه کشورهای دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی شنیده میشود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید کشورمان و همچنین گرامیداشت قریب به ۱۶۷ شهید خبرنگار غزه ، فرارسیدن روز خبرنگار را  به تمامی تلاشگران صادق این عرصه در اقصی نقاط استان تبریک می گویم و امیدوارم در ایفای شایسته مسوولیت  خود، تحت عنایات خداوند متعال، همواره کوشا و موفق و سربلند باشند.

سازمان بسیج رسانه استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار