پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار:

درخشان: خبرنگاران استان سهم مهمی در عزت و اعتلای کهگیلویه وبویراحمد در سطح کشور دارند‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را یه اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام امین درخشان به شرح زیر است.

بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ
ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ

در عصر امروز که بر محور خبر و خبرنگار می چرخد، وسایل ارتباط جمعی جز لاینفک زندگی و نقش آنها در زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروزی امری انکارناپذیر است ، رشد و پیشرفت ملت‌ها و همچنین عقب ماندگی آنان بدون هیج تردیدی به میزان گسترده‌ای وابسته به این امر است و اغراق آمیز نیست اگر گفته شود ارتباطات از جمله شاخص‌های مهم توسعه هر جامعه  است  و برخورداری کشورها از وسایل ارتباط جمعی  فناوری‌ ارتباطی بیانگر توسعه یافتگی یا عقب ماندگی آن کشور است. 

قدرت سحرآمیز وسایل ارتباطی در انتقال حیرت آور اطلاعات و داده‌های اطلاعاتی و توزیع  آنها در گستره جامعه و ایجاد ارتباط مستمر در فضا و زمین بر نقش کلیدی آنها در عصر کنونی صحه گذاشته است.

جهان شمولی ارتباطات از مشخصه‌های عصر کنونی است و نوآوری‌های بشری در زمینه‌ فناوری ارتباطی ظرفیت عظیمی را در جابجایی و انتقال اطلاعات ایجاد کرده که دستمایه گرانبهایی برای فرد و جامعه است.
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ همه شهدای عرصه رسانه،  به پاسداشت ۱۷ مرداد روزی که با نام و نشان خبرنگار برگ زرینی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نام گرفت فرصتی را مغتنم آورد  تا از تلاش های مجاهدانه خبرنگاران سختکوش ، بی ادعا ، مردمی و جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی و قدرشناسی کنیم. 
خبرنگارانی در بارها عرض کردم در هرجایی تحقق آرمان های انقلاب مردم وسط بود صدای رسای مردمانشان بودند 
و هیچ گاه برای رفع کاستی های استان پای پس نکشیدند و شرافتمندانه برای توسعه و رفع مشکلات به حق مردم تلاش کردند بطوری که خبرنگاران فهیم ک دانای استان سهم مهمی در عزت و اعتلای کهگیلویه وبویراحمد دارند‌.
برخود وظیفه میدانم به پاسداشت قدم ها و قلم های استوار جامعه رسانه ای استان روز خبرنگار را به تک تک اصحاب فرهیخته خبرنگار استان تبریک گویم و موفقیت بیش از پیش آنان  برای  رشد و اعتلای سرزمین شور و حماسه کهگیلویه وبویراحمد را آرزومندم. 


امین درخشان 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی 
کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار