همزمان با روز خبرنگار:

فرمانده سپاه سلمان و مدیرکل صدا و سیما دیدار کردند

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۶۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار نمود.

 

وی در این دیدار با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: هر چه به جلوتر می رویم اهمیت رسانه بیشتر خودش را برای همگان مشخص می کند و نشان می دهد که این ابزار تا چه میزان در جامعه تاثیرگذار است.

 

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: رسانه امروز نقش موثری در تمامی موضوعات جامعه دارد و می شود از طریق این ابزار مهم در تمامی اتفاقات نقش ایفا نمود و جامعه را به سمت آرامش و موفقیت راهنمایی کرد.

 

شفایی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان ویژگی ها و ظرفیت های بسیاری دارد و این رسانه هست که می تواند به معرفی آنان کمک کند؛ امروز در استان اگر نیاز باشد در همه زمینه ها از جمله ناهنجاری ها، فرصت ها و تهدیدات می شود با رسانه به خصوص صدا و سیما اتفاقات مبارکی را رقم زد.

 

همچنین در این دیدار علیرضا کیخا، مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: بسیج و سپاه فرهنگ جهادی، ایثار و از خود گذشتگی سرآمد ویژگی های پاسداران د بسیجیان ماست.

 

وی افزود: امروز با روحیه جهادی در تمای عرصه ها موفق عمل کرده و توانسته است در دفاع از انقلاب و کشور موفق عمل نماید.

 

کیخا تاکید کرد: صدا و سیمای استان طی یکسال گذشته در زمینه های مختلف از جمله جذب مخاطب، زیرساخت و تجهیزات توانست جهش مناسبی انجام دهد. رشد مخاطب صدا و سیمای استان در یکسال گذشته بیش از ۳۰ درصد بود که اتفاقی بسیار مبارک برای ما بود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان تصریح کرد: رشد مخاطبان صدا و سیمای استان بسیار برای ما خرسندی بوجود آورد؛ این نشان می دهد که در مسیر درستی قرار داریم و به وضع موجود نیز راضی نیستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز همبستگی خوبی در میان رسانه ها وجود دارد که بسیار جای خرسندی دارد و صدا و سیما خانه همه رسانه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار