آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرز های هدف با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۲۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

شهرام مبارکی، مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرز های هدف با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

 

 شهرام مبارکی با اشاره به آغاز انتقال زائرین پاکستانی اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور گفت : بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است؛ در همین راستا بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ،۱۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابجایی زوار به سمت مرزهای غربی کشور هستند.

 

وی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زائران عزیز با کمترین مشکل و در کوتاه ترین زمان ممکن به مرزهای غربی رسیده و به زیارت اربعين مشرف شوند.

 

مبارکی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرزهای غربی به کشور خبر داد و گفت تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار