خبرهای داغ:
با حضور سردار سلیمانی برگزار شد:

آیین رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در شیراز

آئین رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شه ا و رسانه‌های مقاومت با حضور سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۴۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج و رونمایی از پوستر اجلاسیه شهدا و رسانه‌های محور مقاومت با حضور سردار سلیمانی در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن تبریک روز‌ خبرنگار اظهار داشت: هر ملتی یک‌ ویژگیهایی دارد که با آن شناخته می‌شود که برجسته‌ترین ویژگی ایرانیان، فرهنگ و هنر است و شیراز و فارس در این میان به مثابه نگین انگشتری است.

وی، بحث فرهنگ و هنر را بحث راهبردی در جامعه دانست و تصریح کرد: ارزش و اهمیت فرهنگ و هنر در بین ملت ایران به‌گونه‌ای است که دشمنانی که این سرزمین را در دوره‌هایی اشغال کردند، در نهایت در مقابل این فرهنگ تسلیم شدند و خود از حامیان این فرهنگ شدند، یا اینکه فرهنگ و هنر سدی در مقابل یورش‌های دشمنان شد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر امروز به رسانه هم رسوخ کرده است، ادامه داد: کشور ایران در‌ خلق اطلاع رسانی جزء اولین‌ها در دنیا بوده است و این موضوع ابداع ایرانی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه امروز عصر فرهنگ و رسانه است، تاکید کرد: ما باید از آخرین فناوری‌ها در عرصه فرهنگ و رسانه استفاده کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز در فضای مجازی و هوش مصنوعی جزء فعال‌ترین کشورها هستیم، با اشاره به اینکه هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار بگیرد، ادامه داد: در‌ این حوزه بسیار غنی هستیم و می‌توانیم به سرعت عقب‌ماندگی را در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام تجلیات هوش و فرهنگ ایرانی مربوط به پس از اسلام است، ابراز امیدواری کرد در‌ حوزه هوش مصنوعی و فضای مجازی در حد بهترینها در دنیا باشیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آمادگی حمایت از فعالان در این عرصه را داریم، گفت: ایران اسلامی هدفی جز عدالت و آزادی را نشانه نگرفته، اما نظام سلطه با تمام توان به مقابله با این نظام مقدس مقابله می‌کند.

سردار سلیمانی با گرامیداشت ۳۰‌مرداد ماه به عنوان روز ملی مسجد، از تجلیل از فعالان مساجد خبر داد و گفت: مسجد فقط عبادتگاه نیست، باید همه توان خود را برای کارکرد خدمت به مردم آماده کند.

وی گفت: مسجد باحضور مردم باید کارکردهای متنوع و مختلف ارائه کند و در حال حاضر بیش از ۳۰هزار‌مسجد این برنامه را در دستور کار قرار داده‌اند.

محمدحسین اسدی شهردار شیراز در این مراسم گفت: دو‌کمیته در راستای برگزاری دومین‌ کنگره ملی شهدای فارس به عهده شهرداری شیراز گذاشته شده است.

هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس هم در این برنامه اظهار داشت: گفتمان امروز مقاومت با دفاع مقدس متفاوت است.

وی گفت: اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در سالروز طوفان الاقصی در شیراز با حضور ۱۴۷ خبر نگار این حوزه برگزار می‌شود‌.

به گزارش بسیج، در حاشیه رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت، از خبرنگاران فعال در حوزه سپاه و بسیج هم تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار