معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد؛

احیای سرود و سینما مدرسه، در سطح مدارس استان/خبر زیرساخت حب و بغض ها است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خبرنگاران صبح تا شب در انتخاب اند و زیرساخت خبر، آگاهی را با کنشگری و مطالبه گری درست و به موقع در جامعه انجام می دهند.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۸۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، اظهار کرد: خبرنگاران صبح تا شب در انتخاب اند و زیرساخت خبر، آگاهی را با کنشگری و مطالبه گری درست و به موقع در جامعه انجام می دهند.
احیای سرود و سینما مدرسه، در سطح مدارس استان/خبر زیرساخت حب و بغض ها است
وی با اشاره به اینکه کنشگری شاهراه جهنم و بهشت است، بیان کرد: خبر جاده لغزنده ای است و واقعیت های زیادی در اطراف یک خبر وجود دارد اما خبرنگاران به صورت کاملا مستقل و بدون دیدگاه سیاسی و ...، به یک خبر در جامعه می پردازند.

این مسئول عنوان کرد: خبرنگار در جامعه‌ ما ارزش و ضد ارزش برایش مساوی نیست و خبر زیرساخت حب و بغض ها است، هر جریان خبری که به جایی متصل باشد، به حب و بغض وصل و جریان ساز است؛ باید خبرنگار کنشگر باشد و بی موضعی در این عرصه نداریم.

وی با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش برای توانمندسازی دبیران و معاونین پرورشی، بسته های ۸ محوری ضمن خدمت ارائه شده و می شود، اذعان داشت: در فتنه سه سال پیش راه گفتمان سازی با مربیان و دانش آموزان با برگزاری ۱۰۰ تریبون آزاد فعال شد و تا امسال نیز ادامه دارد.
احیای سرود و سینما مدرسه، در سطح مدارس استان/خبر زیرساخت حب و بغض ها است
فتح اللهی با اشاره به احیای سرود در مدارس سطح استان، گفت: فعالیت های سینما مدرسه، لیگ گفتگو، عصر مانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و ...، برگزار شد و بدلیل استقبال دانش آموزان گاها در مدارس فعالیت ها به صورت یک برنامه اردو محوری انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد کانال های تخصصی برای آموزش و تربیت دانش آموزان از تابستان در شبکه اجتماعی روبیکا، تصریح کرد: کانال ها با محوریت آنچه از غرب و ایران نگفتند، سرود، تربیتی و ...، دایر شده است.

این مسئول با بیان اینکه کانون های تربیتی استان از وضعیت تعطیلی در کرونا، امروزه به فعالیت رسیده است، خاطر نشان کرد: اداره آموزش و پرورش استان البرز اردوگاه ندارد و آنچه نیز از گذشته به عنوان اردوگاه به این ادره تحویل داده شده غیر فعال است که با فعال شدن این اردوگاه ها و تامین یک اردوگاه مناسب برای دانش آموزان می‌توان شاهد شکوفایی بیشتر آنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار