خدمت رسانی پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین کردی نژاد آب منطقه ای، به زائرين حسینی(ع)

موکب پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین کردی نژاد آب منطقه ای استان به همت بسیج ادارات وکارمندان برای پذیرایی از زوار امام حسین علیه‌السلام راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۳۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

میثم پودینه ای، فرمانده قرارگاه شهید عباسپور شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین کردی نژاد آب منطقه ای استان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: خداوند را شاکریم که در ایام اربعین حسینی(ع)به همت بسیج ادارات وکارمندان مواکبی برای پذیرایی از زوار امام حسین علیه‌السلام راه اندازی شد.

 

وی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین هرساله باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود،ادامه داد:زوار پاکستانی اباعبدالله‌الحسین (ع) برای رسیدن به کربلای معلی از ایران می‌گذرند و ما در پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین کردی نژاد آب منطقه ای ،میزبان زائرین پاکستانی اباعبدالله الحسین( علیه السلام )هستیم .

 

پودینه ای،خدمت رسانی به زائرین حسینی (ع)را دارای اجر و مزد به سزایی دانست و افزود :حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر خادم ، در این موکب مشغول خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.

 

وی عمده پذیرایی در این موکب راشربت و میوه های مختلف فصلی عنوان کرد و اذعان داشت: با تمام توان در ارائه خدمت به زوار پاکستانی کوشا هستیم تا ان شاءالله بتوانیم میزبانی شایسته و درخور زائر امام حسین علیه‌السلام را ارائه دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار