خبرهای داغ:

مراسم سوگواره حسینی تا پایان ماه صفر در سرخه ادامه دارد

طلبه بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برپایی ویژه برنامه عزاداری حسینی همراه با روضه خوانی و نشست های روشنگری در مسجد جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۵۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هرروز صبح به‌ همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در مسجد جمعه سرخه برگزار می شود.

فاطمه اسیری از طلاب بسیجی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم سوگواره حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هرروز در نوبت صبح با سخنرانی طلاب، دانشگاهیان و هادیان سياسی در محورهای اخلاق خانواده در اسلام، ورود به وادی اهل بیت، آداب و احکام عزاداري أهل بیت، طب سنتی، فرزندآوری، راهکارهای آسان برای ازدواج جوانان و غیره همراه با مداحی در جمع خواهران بسیجی برگزار می شود.

او افزود: مجمع سرگروهای تربیتی صالحین و عرصه های نقش آفرین با حضور مربی حلقات صالحین همراه با سرکشی مسئولین تعلیم تربیت حوزه از پایگاه انجام و ضمن تفسیر آیه23 سوره احزاب، درخصوص کتاب خودسازی بحث و کفتگو شد.

طلبه بسیجی با اشاره به برپایی کلاس های تابستانه با محوریت مسج، گفت: کلاس آموزش روخوانی قرآن جزء 30 ویژه کودکان در رده 6 تا 13 سال و کلاس آموزش نقاشی (مدادرنگی و مدادشمعی) بطور مداوم  برگزار می شود.

اسیری با اشاره به برپایی برنامه های قرآنی همراه با بازی و سرگرمی در حلقه کودکان بیان داشت: کودکان و نوجوانان ضمن قرائت سوره های کوچک قرآن، پرسش و پاسخ و شناخت ۱۲ معصوم همراه با امتیاز دهی با کارت های تشویق با هدف شناخت امام و ایجاد انگیزه برای شناخت تعالیم دینی انجام شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین بازی و سرگرمی با چینش و فکر بچه های نونهال با هدف، ابتکار عمل، رشد خلاقیت، تقویت روحیه همکاری و تمرکز و دقت برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار