فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) مطرح کرد؛

تاکید ایجاد شور همراه با شعور حسینی برای جذب و هدایت نسل جوان در هیئت ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) گفت: با ایجاد شور همراه با شعور حسینی، برای جذب و هدایت نسل جوان در هیئت ها اقدام کردیم.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سید محمد علی حاجی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، با اشاره به برنامه و مراسمات عزاداری "هیئت رهروان" شهدا در این ناحیه، اظهار داشت: از ششم صفر تا دهم صفر یعنی بیست و یکم تا بیست و پنجم مرداد، به مدت پنج شب در کنار شور در عزاداری، گفتمان های تربیتی و سلسله مباحثی که نیاز و لازمه نسل جوان است، برگزار شد.

تاکید ایجاد شور همراه با شعور حسینی برای جذب و هدایت نسل جوان در هیئت ها

وی افزود: شور حسینی لازمه ی حرکت و انگیزه می دهد و همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمود: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته یعنی همان شعور و شور حسینی، در کنار هم و با هم هستند و از این جهت مادحین این برنامه، از قشر بسیج مداحان انتخاب شدند.

حاجی محمدی در ادامه به بخش های دیگر از فعالیت های فرهنگی "هیئت رهروان" اشاره کرد، افزود: غرفه کودک با فضایی فرهنگی و تربیتی پیش بینی شده بود که برنامه های مورد نظر با حضور تمامی کودکان برگزار شده و موکب های پذیرایی برای خواهران و برادران جهت خدمت رسانی به عزاداران برپا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) راه اندازی این هیأت را یکی از برنامه‌های مهم دانست و خاطر نشان کرد: بسیجیان این ناحیه و پایوران، با ایجاد هم افزایی و انگیزه برای کمک به راه اندازی هیئت نقش بسزایی داشتند، امیدواریم با فضاسازی، سمت و سوها و سیاست گذاری های که مشخص شده بود، توسط سخنرانان اهل فن و مداحان و مسائل دیگر لحاظ شده که ادامه مسیر شهدا و حرکت به سمت مسیر آرمان ها که ظهور امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی است، ظلم ستیزی در کنار شور حسینی، تقویت و گسترش پیدا کند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار