خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

واژگونی ۳ خودرو در همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از واژگونی سه خودرو در یک روز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۱۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
واژگونی ۳ خودرو در همدان

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ و ۴۹  دقیقه عصر روز دوشنبه ۲۹ مردادماه خبر انحراف و واژگونی یک خودرو سواری پژو ۲۰۶ در زیر گذر پژوهش  به سامانه ۱۲۵ همدان اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه با دریافت این گزارش بلافاصله آتش نشانان ایستگاه دانش و ارم به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در ارزیابی اولیه متوجه شدند که راننده یک خودروی پژو ۲۰۶ بعد از واژگونی در خودرو محبوس شده‌اند که نیروهای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن راننده محبوس شده که خانومی جوان بود از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس در محل دادند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در حادثه‌ای مشابه در محله دره مراد بیگ همدان خودروی نیسان به علت نامعلومی واژگون شده بود که آتش نشانان ايستگاه رسالت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند، گفت: با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت خودرو پس از ایمن سازی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

وی با بیان اینکه حادثه‌ای دیگر نیز در ساعت ۲۱ و ۲۶ دقیقه در جاده گنجنامه گزارش شد، ادامه داد: نیروهای عملیاتی ایستگاه ارم در محل حضور پیدا کردند و در ارزیابی اولیه متوجه شدند که خودروی پراید به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده بود.

محمدی بیان کرد: با تلاش آتش نشانان دو نفر از سرنشینان که هر دو خانوم بودند پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس در محل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان خواهشمندیم که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار