خبرهای داغ:
طبابت نقش بی بديل در تاریخ پر فراز و نشیب ایران دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن در پیامی روز پزشک را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سیداسماعیل میرغفوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن در پیامی روز پزشک را تبریک گفت
کد خبر: ۹۶۲۲۳۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سیداسماعیل میرغفوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن در پیامی روز پزشک را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم 

اول شهریور ماه به افتخار شخصیت بلند پایه علم و دانش پزشکی ؛ فیلسوف و دانشمند عزیز ایران زمین ، حکیم ابو علی سینا ، روزی فرخنده و مبارک است که بر تارک گیتی به نام روز پزشک می درخشد. 

طبابت و نقش بی بديل حکیم در تاریخ پر فراز و نشیب ایران، قداست و جایگاه ارزشمندی دارد تا آنجا که با مقام عارفان سنجش می شود چرا که طبیب اول طبیب نفس خود بوده و در تزکیه نفس با تقرب به درگاه حق تعالی رشد یافته و می تواند دست شفا بخش خود را به درمان مردمش ببرد.

 

به واقع پزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی و روانی کشور می‏باشند و فرشتگان نجاتی هستند که سعی دارند در سایه الطاف الهی‏ درد جسم را التیام بخشند.

فلذا بر خود لازم می دانیم این روز بزرگ و پر برکت را به پاس تلاش های همه جانبه پزشکان در عرصه های مختلف حوزه سلامت شهرستان فریدن  به مقام والای پزشکان تلاش گر فریدن تبریک عرض نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار