خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

حمایت از دولت وظیفه همه ما است/ رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت همراهی مجلس با دولت است

همدان-امام جمعه شهر همدان گفت: هر مقام و مسئولی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و حمایت از دولت وظیفه همه ما است.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۹۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
حمایت از دولت وظیفه همه ما است/ رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت همراهی مجلس با دولت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با اشاره به نهایی شدن کابینه و رای اعتماد مجلس به وزیران کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: وفاق ملی ثمراتی مانند پرهیز از حاشیه‌ها و جنجال‌های سیاسی، همفکری‌های کارشناسانه برای رفع مشکلات مردم و هم افزایی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت در مسیر وفاق ملی و به معنی همراهی مجلس با دولت است، افزود: وفاق ملی مبتنی بر اصول و تعاملات مثبت مجلس در عرصه حل مشکلات کمک می‌کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: به نظر می‌رسد در آینده تعاملات بیشتری را از مجموعه دولت و مجلس شاهد باشیم و شواهد نشان می‌دهد که می‌توانند با هم در عرصه رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با اشاره به مساله نقش رهبرمعظم انقلاب گفت: رهبری در انتخاب کابینه حمایت، همراهی و همکاری دارد و نه دخالت، همانطور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «من مردم‌سالاری دینی را صادقانه پذیرفتم و هر کسی را که این مردم انتخاب کنند ما او را مسوول و کمک به او را وظیفه خود می‌دانیم».

شعبانی موثقی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هفته دولت اظهار کرد: هر مقام و مسئولی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و حمایت از دولت وظیفه همه ما است.

وی ادامه داد: در اربعین امروزه جمعیت میلیونی از کشورهای مختلف برای زیارت عتبات عالیات عازم عراق شده‌اند که بایکوت خبری این اجتماع عظیم از تاکتیک‌های رسانه‌ای نظام سلطه است.

امام جمعه همدان گفت: کل دنیا به واسطه پوشش رسانه‌ای از مساله کشتار بی رحمانه در غزه آگاه شدند و جریان غزه با هم افزایی رسانه در کل دنیا پیچیده شد و از مهجوریت نجات یافت.

شعبانی موثقی تاکید کرد: رسانه ها باید خدمت رسانی در موکب های اربعین را به بهترین نحو اطلاع رسانی و حرکت اربعین را بین المللی کنند که یکی از مصادیق خدمت به امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: ۱۷۰ موکب در استان در حال خدمت رسانی به زایران اربعین حسینی است و استان همدان در این خدمت رسانی کم نظیر ارزیابی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، ترافیک سنگین در همدان را از مشکلات عمده مسافران در این شهر برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با همراهی دولت کنار گذر غربی هر چه سریع‌تر افتتاح شود.

وی با اشاره به شایعاتی در زمینه استفاده از سهمیه آرد نانوایان برای زوار اربعین اظهار کرد: نانوایی‌ها سهمیه آرد را برای پخت نان زایران اربعین استفاده نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار