خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات فارس

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس از برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان در سطح استان فارس خبر داد. 
کد خبر: ۹۶۲۲۶۹۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت اظهار داشت: برنامه های محوری هفته دولت و هفته قشر در بسیج دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد. 

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس گفت: هفته دولت امسال مصادف شده با ایام اربعین حسینی خصوصا پیاده‌روی اربعین و مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که در هفته دولت و هفته قشر بالغ بر ٧٠٠ برنامه برگزار خواهد شد. 

او با بیان اینکه ۴٠ عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برپایی مواکب و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیر زائرین حسینی و همچنین هماهنگی خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌توان اشاره کرد. 

سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی نشست‌های جهاد تبیین و نشست‌های زیست عفیفانه را از دیگر برنامه های هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان دانست و گفت: حفظ و انسجام و آموزش و توانمندسازی گردان‌های بیت المقدس و میدان تیر گردان‌ها از برنامه ها تخصصی رزمی در این هفته است. 

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس با اشاره‌ به برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی «دومین کنگره ملی ۱۵هزار شهید سرافراز استان فارس» در آبان‌ماه ١۴٠٣، افزود: در این راستا به همت مدیران دستگاه‌های اجرائی و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج کارمندی مراسمات یادواره شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین گلباران قبور مطهر شهدا به صورت هدفمند در سطح استان برگزار خواهد شد. 

این مقام مسئول در پایان هدف از برگزاری برنامه های این هفته را نقش آفرینی موثر بسیج در کمک به کارآمدسازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار