خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی تبریز خبر داد

پیاده روی جاماندگان اربعین تبریز از مصلی تا گلزار شهدا

تبریز- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری پیاده روی و مراسم عزاداری خانوادگی جاماندگان اربعین حسینی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مظفر رجب زاده با اعلام این خبر گفت: پیاده روی و مراسم عزاداری بزرگ و خانوادگی جاماندگان اربعین حسینی در تبریز همزمان با روز اربعین یعنی یکشنبه چهارم شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در تشریح جزئیات این مراسم اظهار داشت: حرکت جاماندگان اربعین برای برگزاری مراسم پیاده روی ساعت 10:30 قبل از ظهر از مقابل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز آغاز خواهد شد و مسیر 12 کیلومتری را تا گلزار شهدای وادی رحمت طی خواهند کرد.

حجت الاسلام  رجب زاده خاطر نشان کرد: مسر حرکت از مقابل مصلی اعظم امام خمینی (ره) به سمت پل جهاد، میدان خطیب، میدان امام حسین (ع) لاله،  اتوبان شهید کسایی و گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود و در این مسیر شش مواکب اربعینی نیز از شرکت کنندگان در این مراسم عزاداری پذیرایی خواهد کرد.

وی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی متناسب با فضای این روز در مقابل مسجد امام حسین لاله  خبر داد و گفت: علاوه بر این دعای زیارت اربعین نیز پس از اقامه نماز ظهر در مصلی اعظم تبریز قرائت خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار