خبرهای داغ:

از برپایی کلاس های نوجوانه ها تا بازی های فکری و آموزشی ویژه کودکان

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی کلاس های آموزشی در قالب طرح نوجوانه های صالحین همراه بازی های فکری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۳۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی کلاس های تابستانه در غالب طرح نوجوانه های صالحین به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی در شهرستان سرخه، کلاس های متنوع آموزشی همراه با بازی و سرگرمی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار می شود.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس های تابستانه قصه گویی و کتابخوانی کودکان، نقاشی با مدادرنگی و گواش، آموزش روخوانی قرآن جز 30 ویژه کودکان 7تا13 سال و آموزش زبان با استقبال خوبی در طول هفته برگزار می شود.

او افزود: آموزش ارکان نماز با بازی (طریقه انجام درست سجده کردن و رکوع) باهدف ماندگاری آموزش مطالب در ذهن کودکان با بازی به صورت عملی و شناخت کودکان از ارکان نماز و نام آنها انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: بازی با لیوان یکبار مصرف به صورت گروهی باهدف ایجاد حس همکاری، تقویت تمرکز و حواس و خلاقیت از دیگر بازی های سرگرم کننده در حلقه شهید مهدوی نژاد بوده است.

اسیری بیان داشت: در راستای برپایی مراسم های عزاداری ماه صفر، آماده سازی و پذیرایی از عزاداران حسینی و غبارروبی و نظافت مسجد جمعه توسط گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار